Något

Ja, jag hacka inte på någon modeblogg igår. Men det kommer. Men igår så var kusinerna här och så. Hade inte tid och läsa och tycka illa om något.
Nu sitter jag och kusinen och lirar poker. Det går väl rätt bra men jag åkte ur direkt på senaste tuneringen så han är själv nu.
Poker är något jag spelar väldigt mycket. Texas är den ända poker formen jag tycker är kul.
Det är mycke som ingåri ett spel av texas. Det är inte bara korten som avgör. Det är hur du betar, hur du reagar på olika kort. Korten kan man väl säga är en fjärdedelav spelet. Det gäller att lära sig känna sina motståndare snabbt. Det är min starka sida men jag känner inte mig själv.


Aja orkar inte skriva något vettigt mera.
MVH
MIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0