Första skiten skrivet

Ja så har man skaffat en blogg. Varför har jag det da? Jo man måste ju testa precis som man testat allt annat skit som lunar, pa, bdb, facebook och myspace. Är just nu bara bdb jag är "aktiv" på.
Sen har jag tänkt på vad bloggar fyller för fuktion ska jag vara ärlig hittar jag ingen. Eller kanske folk får skriva av sig om ur deras dagar varit och så vidare, men det är ju egentligen igen som har något syfte. Men modebloggar vad fyller dom för jävla fuktion? Det finns inget ärligt i dom. De som skriver dessa bloggar får betalt för att skriva bra om produkterna och plaggen företagen vill göra reklam för. Det som står i modebloggarna är inte vad bloggarn egentligen tycker (det kan väl hända att dom tycker så) men det har jag oftast svårt att tro.

Jag har tänkt och ha några få syften med denna blogg mer än mitt eget liv: Komiker såga och hylla, Modebloggar såga för det mesta, och lite annat .

Imorn tar jag mig an Björn Gustafsson.


MVH
Mig


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Nej det blir jag inte :D

2008-10-02 @ 19:34:06
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Det stämmer bra det. Tycker det är kul med bloggen och grejja o så.

2008-10-02 @ 20:15:05
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0