Chockladpudding

Ja, idag gjorde jag chokladpudding. Denna goda sörja visa farmor för mig när jag var nio år. Men orsaken till att jag gjorde det idag var att som alla andra dagar så börja vi snacka om mat och godsaker i skolan. Denna gång så vart det ju chockladpudding som kom upp på tal. Våran lärare berättade en berättelse om sin sån och puddingen. Då vart jag akut sugen på det så jag skiakcde ett sms till mamma att köpa det åt mig. Snäll som hon är så gjorde hon det. Sen när hon kom hem så vispa jag direkt ordning chockladpuddingen och grädde och börja sleva i mig. Fast orka bara hälften. Får ta det sista efter träningen jag ska köra senare ikväll.

Tar nog och skriver om Jeff Dunham imorn ;)

MVH
Mig

Kommentarer
Postat av: Mattias

Gillar inte chokladpudding :) men däremot får jag väl säga att trots att jag är Liverpoolare så gillar jag ditt lag Arsenals sätt att spela fotboll enormt! Även om Arsene Wenger inte tar alla titlar så har han skapat ett fantastiskt underhållande lag måste jag säga! Ha det!

2008-10-08 @ 11:40:22
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Takala

JockeJockeJocke, "Sån" stavas med "o" inte "å" :))) ^^

2008-10-09 @ 11:39:03
Postat av: Viktor

Hörru :), "Sån" stavas med o inte å :) ^^

2008-10-09 @ 11:40:26
Postat av: hej

Hörru :), "Sån" stavas med o inte å :) ^^

2008-10-09 @ 11:41:18
Postat av: Anonym

åh, nu blev jag sugen på chokladpudding:D btw, jag vet att du älskar våra samtalsämnen vi har i skolan varje dag Jocke

2008-10-12 @ 15:05:09
URL: http://marinalem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0