Björn Gustafsson

Oj, nu kommer ni bli arga.
Björn är ingen bra komiker. Det vet dom flesta i min närhet vet att jag inte tycker, jag är inte ensam om det i min omkrets heller.
Men kolla på vad har gör: Morgonsoffan som benjamin. Stelt, tråkigt och efterblivet. Vet att det ärl ite så han ska spela, men det ska fortfarande inte vara tråkigt. Vad gör han mer? Juste han gjorde melodifestivalen. MEN KOM IGEN. Jag kan också mima, dansa runt som en fjolla och läsa dikter. Jag kan också spela full bättre än han. Sen har vi parlamentet. Där har han väl någon ljus stund och den ljusa stunden kommer av Robert Gustavsson som imiterar Björn. Det är överlägsen det bästa som finns på Björn.
Jag älskar komik, men igår så satt jag och kolla på Björn klipp för att se om mitt ogillande till honom var befogat. Tror ni jag skratta åt han, nej det gjorde jag inte bara åt Roberts klipp om Björn.
Men ni som har sett "I ditt ansikte" nu i måndags, såg ju garanterat Betnérs skämt om Björn. Han kan inte göra ståupp komik. Och nej jag håller med Magnus.

Imorn en modeblogg kanske? Några tips?
MVH
Mig

Kommentarer
Postat av: Ludwig

Så jävla rätt jocke :D Björn är baar en fjuning liten wonnabe ^^

2008-10-03 @ 23:03:58
Postat av: Anonym

i ditt ansikte- faan vad kvalité program det är :)

2008-10-04 @ 18:31:56
URL: http://edithpermen-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0